For ti dager siden bestilte jeg ei kokebok fra The Book Depository. I dag ankom den, og jeg satt og kikket på den og tenkte at jeg skulle se om jeg kunne inspireres av en oppskrift. Etter å ha kikket i registeret fant jeg en jeg tenkte jeg skulle se nærmere på. Jeg bladde og bladde, men hvor var sidetallet? Jo, det viste seg at det var en feil med boka, den manglet en god del sider. Istedet var det dobbelt opp av en tilsvarende megde sider fra lenger ut i boka. Jeg sendte fluksens en e-post til The Book Depository for å klage min nød. Under en time etter at jeg hadde sendt e-posten fikk jeg svar!
Dear Madam,
I’m very sorry about this. We are happy to send you a free replacement or refund you in full, whichever you’d prefer?
Kind regards,
[Navn på kundebehandler]
Customer Advisor
www.bookdepository.co.uk
Jeg var snar med å svare at jeg foretrakk et nytt eksemplar, siden det virkelig er ei kokebok jeg vil ha. Og ikke lenge etter fikk jeg beskjed om at de hadde ordnet «a free replacement to be sent to you, this will be with you shortly.»
Det kaller jeg service!
Ja, det får’n si!
gikk innom sia, fant to bøker jeg ville ha for kun 116 kr 😀 det er billig, i norge har den ene bok ikke kommet ut engang! og den andre finnes bare i en butikk jeg ikke bor i nærheten av engang!:D strålende fornøyd:D (nå må jeg bare få gjørt en avtale med mor om betaling=P)
Christiane: Jeg håper din mor er behjelpelig, bøker er jo en god ting og prisen var god. 🙂
Sånn skal det låte! =)