Nei, det kan man ikke egentlig si, handlingen i boka er en helt annen. 🙂 Men kan jo godt hende du liker denne også, jeg synes Samartin skriver på en veldig varm måte, hvis du skjønner hva jeg mener?
Vi bruker bruker informasjonskapsler (cookies) til å huske opplysninger du legger igjen på nettstedet. Dette brukes i hovedsak til besøksanalyse. Vi benytter ikke informasjonen du legger igjen til reklame, og videreselger heller ikke denne.
Er den lik Drømmehjerte? For Drømmehjerte likte jeg ikke så godt.
Nei, det kan man ikke egentlig si, handlingen i boka er en helt annen. 🙂 Men kan jo godt hende du liker denne også, jeg synes Samartin skriver på en veldig varm måte, hvis du skjønner hva jeg mener?